fredag 19. april 2013

...Nye tider:-)

Nå har jeg flyttet, -så fra flyttekaos i det gamle verkstedet,har jeg nå flyttekaos i det nye..  men der tar jeg jo tingene ut av eskene, så jeg ser en ende på det;-)..men innrømmer at jeg er noe lei..
 Det er rart når man har vært så lenge på et sted, 20 år, at man ikke føler noe sentimentalitet., bare takknemlighet når man låser døra og gir fra seg nøkler. Det har vært fine år, tross alt, men nå begynner jeg faktisk helt på nytt, og skal prøve å få arka så blanke som mulig før jeg er skikkelig igang :-)
Jeg har gode hjelpere, som snekrer,låner meg stor bil, maler,pakker og kjører for meg,- love you to bits <3
Gleder meg sinnsykt til å begynne å jobbe,- kjenner jeg er helt på tuppa etter å sette igang ordentlig , og ønske velkommen til min nye hule:-)
2.mai.... Håper sola skinner :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar